
ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, macie Państwo 14 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, prosimy o wypełnienie oświadczenia i wysłanie go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
SAEH
Pułkownika Stanisława Dąbka 22
30-732 Kraków
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami prosimy o dołączenie wszystkich otrzymanych z nim/nimi akcesoriów oraz paragon lub fakturę.
REKLAMACJA
W przypadku chęci złożenia reklamacji produktu, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyny reklamacji, daty zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu/faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
SAEH
Pułkownika Stanisława Dąbka 22
30-732 Kraków
GWARANCJA
Udzielana jest na okres 12 miesięcy od dnia przekazania produktu. przypadku chęci złożenia reklamacji produktu, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi krokami:
1. Okres gwarancji
Udzielana jest na okres 12 miesięcy od dnia przekazania produktu.
2. Usługi objęte gwarancją
- wymiana nieprawidłowo działających mechanizmów;
- wszelkie usterki powstałe pomimo prawidłowego użytkowania.
3. Usługi nie objęte gwarancją
- uszkodzenia mechaniczne;
- uszkodzenia wynikające ze zmian wprowadzonych przez użytkownika;
- wszelkie uszkodzenia powstałe na skutek nieprawidłowego użytkowania;
- uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego montażu (w przypadku produktów do samodzielnego montażu);
- uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia materiału w czasie użytkowania.
© 2020 SAEH sp. z o. o.
Wdrożenie: Brand Active | Projekt graficzny: ergodesign | Oprogramowanie: Shoper